21. august 2012

õudused hambaarsti koopas (ja mis sai hiljem)

ühel õudsel amsterdami talvel kasvas mu hambasse auk. loomulikult ei hinganud ma sest jubedusest kellelegi, vaid nutsin esialgu salaja  ja jäin siis ootele, et teadlased aukude kinnikasvatamise ära leiutaksid. hambaarsti kabinetis varitsevasse surmaorgu mina juba oma jalga ei tõsta!

kahjuks leidurite asi venis. käivitasin parajasti plaani B - lõpetada iirisesöömine, minna nõia juurde või proovida pisut ise nurga taga plommida, kuid siis sai peika mu saladusele jaole. ühel kurblikul hommikul, kui ma parajasti peegli ees auku varjasin, tõstis peika mu vabiseva keha autosse ja poetas selle otse hambaarsti koopasse. ÕUD!

piidlesin arstitoolilt uksel valvavat peikat ja teadsin, et see ongi lõpp. hiljemalt lõunaks langen surmaroaks ja juba õhtuse konjaki kõrvale lükib arst mu esihammastest uhke sädeleva kee. peikal oleks mu hukkumisest kindlasti kahju, kuid sellise hambaauguga sõbrannat ei taha omale temagi. parem õudne lõpp kui lõputu õudus.

aga siis astus tuppa hambaarst! ma ei suutnud oma silmi uskuda, kuid kõrgelt haiglalambi imbusest silmitses mind sõbralikult maailma nägusaim mees! usaldust kasvatas veel kõvasti see, et tal olid kenad lokid ja kõik hambad suus. peika tegi ka ukselt julgustavat nägu ja ajas pöidlad püsti, nii et ma mõtlesin, et OKEI SIIS. parem hukkun nägusa hambaarsti käe läbi, kui lasen mingil kollil end puurida. avasin vaguralt suu.

pika loo kokkuvõtteks võib öelda, et sinna tooli ma sel hommikul ei surnudki (tähelepanelikumad lugejad on seda ehk juba taibanud). hambaarst täitis mu augud plommiga ja hambakeed ei teinudki! lisaks sain sündsa käitumise eest allahindlust ja piparmündipastelle. arst on nüüd amsterdamis mu suur sõber. päris ootamatu lugu, mis?

üldse on mul sellest ajast hambateadlaste leiutistest täiesti savi. käin isegi vabatahtlikult arsti juures! peika oli visiidijärgselt küll pisut pika näoga, kui ma nädal aega järjest hambaarstidest rääkisin, aga ma seletasin talle kannatlikult, et see on ainult stockholmi sündroom, mis on sellistel puhkudel absoluutselt normaalne.

kõige selle juures on ainult üks halb asi. see jumalik arst tegutseb amsterdamis ja hiljuti kasvas mu hambasse uus õudus. nii et - palun soovitage häid hambaarste tallinnas. lokid pole olulised, aga kõik hambad (vähemalt need esimesed) võiksid küll suus olla.

word of the day: tandarts - hambaarst

7 kommentaari:

JÄÄRAPLIKA: ütles ...

Kliinik 32 hambaarstid on kõik väga toredad ja ilusad :) Soovitan!

Anonüümne ütles ...

Dr Otti ja dr Aavik PresiDent hambaravist Vilmsi tänaval on maailma parimad, lahkemad ja armsamad. Puurimise ajal lastakse lakke pandud telekast ka toredaid loodusfilme :)

Anonüümne ütles ...

Dr.Krusenbergi hambaravi !

Kairi ütles ...

aitäh soovituste eest! sinna loodusfilmi arsti juurde läheks kohe, eriti kui saaks rebaseid.

Anonüümne ütles ...

http://www.ssch.ee/
Parimad

Absolutely Fabulous ütles ...

Sekundeerin anonüümsele. Kruusenberg, Rävala pst 2 (kasiino on seal ka, aga sinna ära mine). Armastab loomadest rääkida ja haiget ei tee. Käin seal viimased 15 aastat juba.

Kairi ütles ...

käisin täna hommikul dr. aaviku juures ja tõesti üldse polnud õudne, oli täitsa tore! aitäh soovitajatele!